Kodu

reede, mai 18, 2007

Lastevanematele

24. mail kell 18.00 on viimane lastevanemate koosolek.

Päevakavas:
  • Kokkuvõte õppeaasta kohta
  • Saavutused: võistlused, projektid
  • Probleemid: käitumine, õppimine
  • Sünnipäevalaste stiilipeod: kevad, suvi
  • Info uueks õppeaastaks

Ootan aktiivset osavõttu!

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma tahtsin küsida kas ma jään suveks tööks.

Anonüümne ütles ...

Ma tahaks ka seda küsida!Aga ma eriti ei usu et suve tööle jään.Minu õks vanematest tuleb kindlasti.

Anonüümne ütles ...

Mina tulen kinldsti.

Anonüümne ütles ...

Suvetööle jäävad need, kes ei ole terve aasta suutnud rahuldavale õppida.

Anonüümne ütles ...

Mu ema tuleb.

Anonüümne ütles ...

Mu em aei tule ta jäi haigeks ja isa on tööl

Anonüümne ütles ...

Lastevanemate koosolekul oli kohal 11 lapsevanemat:
Ave Ojala
Alar Leemets
Eve Klotsmann
Maria Martin
Eda Kraun
Keiu Muuk
Aljona Markova
Raivo Kask
Eveli Kaup
Nipi
Kadi Neubauer

Ette vabandasid mitte tulemise pärast: Marju Kollo, Merike Vunk

Kui edaspidi on soov koosolekutest mitte osa võtta, siis andke teada. Aktiivsemate vanematega leian kokkusaamiseks kindlasti eraldi aja.

Aitäh, kes kohale tulid ja laste edasiminekut paremaks muuta tahavad!

Ajaveebi haldaja:
Tiina Perovskaja