Kodu

reede, detsember 01, 2006

Kergejõustiku spordipäev Audenteses


30. novembril toimus Audenteses meie kooli spordiklasside kergejõustiku spordipäev. Meie klassil oli võimalus samuti sellel osaleda. See oli õpilastele proovikiviks, sest pidime olema hästi tublid, käituma hästi ja andma endast parima. Klass sai sellega suurepäraselt hakkama.
Tüdrukute 60m jooksus saavutas Laura-Anette Roots 3. koha.
Poiste 60m jooksus saavutas Oscar Leemets 1. koha ja Reio Käsnapuu 3. koha.
Poiste kaugushüppes saavutas Reio Käsnapuu 1. koha ja Oscar Leemets jagas 2.-3. kohta. Nii et võime rahumeeli spordiklassidega võistelda:)Palju õnne võitjatele ja kiitus kõigile osavõtjatele!

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Lahe pilt

Anonüümne ütles ...

Ma ei uskuet ma võidan,eriti veel kaugus hüppes ja 60 meetri jooksus.

Anonüümne ütles ...

väga tublid lapsed

Anonüümne ütles ...

Samad sõnad:)

Anonüümne ütles ...

Mul oli nii kahju et ma ei saanud kaasa tulla:( ehk oleks ka mingis asjas võitnud...

Anonüümne ütles ...

kahju jah et sa Carmen ei saanud tulla ma ei saanud küll midagi aga lahe oli trenni teha mõnus kohe ega iga kord ei saagi võita kaotama peab ka oskama:):):)::):)

Ajaveebi haldaja:
Tiina Perovskaja