Kodu

esmaspäev, veebruar 19, 2007

"Jääpirukas"

26. veebruaril kell 9.50 on koolis etendus "Jääpirukas". Pileti hind 20.-krooni. Summa läheb klassiarvelt maha.

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mis asi see on?Etendus või disko?

Anonüümne ütles ...

See on etendus.

Anonüümne ütles ...

Disko see küll ei ole;D

T. R. ütles ...

Kas selle etenduse eest on vaja maksta. Angele

Anonüümne ütles ...

Aaa no jah ma nägin jah kuskil seda paberit.No jah oligi arvata et see on etendus.Tuleb selle eest maksda ka siis?

Anonüümne ütles ...

Lugege teksti! Summa läheb KLASSIARVELT! Selle eest eraldi maksma ei pea.

Anonüümne ütles ...

Ma ei pea maksma.

Anonüümne ütles ...

No ma lugesin jah teksti aga ma ei saanud aru et kas me peame siis klassiarvele 20 krooni maksma või ei pea aga nüüd tean et ei pea?

Anonüümne ütles ...

Kuidas etendus meeldis? Minu arvates oli täitsa tore:)

Anonüümne ütles ...

minu arvates ka):

Ajaveebi haldaja:
Tiina Perovskaja