Kodu

neljapäev, august 23, 2007

Uus kooliaasta



3. septebril kell 12.00 toimub aktus. Pärast seda on klassijuhatajatund, kus saate teada tunniplaani ja kätte õpikud-töövihikud. Kaasas peaks olema päevik (tavalise suurusega), kirjutusvahend, õpilaspilet (kellel suvel see ära kadunud on, siis tuleks kaasa võtta oma pilt ja lapsevanema avaldus) ja loomulikult koolikott, kuhu kogu tarkus sisse panna;).

Sel aastal on töövihikud kõigile tasuta:)

27. augustil kell 10.30 on aktuse proov. Ootan sel päeval kooli järgmisi õpilasi: Carmen, Jane, Kristi, Angele, Sveta, Kärt, Marko, Rasmus, Hendrik, Oscar, Reio, Kristjan, Richard. Kaasa võtke luulekava leht, mille ma teile kevadel andsin. Kui see on suve jooksul ära kadunud, siis minu käest saab uue.



Külastage ka kooli kodulehekülge!



ILUSAT ALGAVAT KOOLIAASTAT!

12 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

MA OOTAN NII VÄGA KOOLI...
AGA MUL KADUS SEE LEHT ÄRA

Anonüümne ütles ...

Aga kas me peame aktuasel peast lugema või saame mingid mapid kus on sisse kirjutatud lehepeale ja loeme sealt lehelt?

Anonüümne ütles ...

Aktusel peab peast lugema. Arvan, et teil pole just palju pähe vaja õppida.
Minul on ainult hea meel, kui õpilased kooli tulla tahavad;))

Lehe pärast ära muretse - tule kooli ja ma annan uue (näiteks neljapäeval kell 9.30-10.00).

Anonüümne ütles ...

Et siis kui on natukene paha siis kükidad?

Anonüümne ütles ...

Tere!õpetaja kas neid asju peab kõik kaasa võttma esmaspäeval seda mis oli kirjas dress ja teised sellised.

Anonüümne ütles ...

Ei pea ma arvan.

Anonüümne ütles ...

Aga mis me siis homme kooli peame võtma?

Anonüümne ütles ...

Aa...Sain juba teada

Anonüümne ütles ...

Ma tegin kasutaja olen sees ja aga min dpole kirjas.

Anonüümne ütles ...

Ma ei saanud hästi Sinust aru, kus Sind kirjas pole?

T. R. ütles ...

Kiitus kõigile esinejatele!!!

Anonüümne ütles ...

lahe oli

Ajaveebi haldaja:
Tiina Perovskaja