Kodu

teisipäev, september 18, 2007

Mure


Olen kadunud:(
Tahaksin õpetaja Tiina juurde tagasi minna, aga ma ei tea, kelle käes ma olen või kus ma olen. Viimati olin õpetaja laua peal, aga enam mitte.
Palun vii mind õpetaja Tiina juurde, kui olen Sinu käes või kui näed mind! Tunned mind ära halli korpuse järgi, mida kaitseb must aparaadikott.
Kui jään kadunuks, siis ei saa õpetaja enam klassi kroonikat teha ja see teeks teda ja õpilasi kindlasti kurvaks.

Õpetaja Tiina fotoaparaat.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ei ma küll päriseld ei varastanud.

Anonüümne ütles ...

Mis teil on fotokas ära varastatud?Kuulge ma ei ole kooliski käinud eriti ja viimati kui käisin siis oli teil veel fotokas alles.:(Kurb lugu küll...

Anonüümne ütles ...

Paistab, et minu hea kaaslane, fotokas, on nüüdseks minust kaugel. See tähendab, et kroonikat ma enam teha ei saa:(

Anonüümne ütles ...

Kahju küll...Aga miks sa siis uut ei osta?

Ajaveebi haldaja:
Tiina Perovskaja